Otrzymaj dostęp
Poznaj nowatorskie i skuteczne zastosowania 
e-learningu – wyjdź poza popularne buzzwordy 
i odkryj, co naprawdę działa!
E-learning
w biznesie 2024
III edycja konferencji online
Celem konferencji E-learning w biznesie jest pokazanie innowacyjnych i równocześnie sprawdzonych w praktyce rozwiązań e-learningowych, które faktycznie mają realny wpływ 
na funkcjonowanie ludzi, zespołów i organizacji.

Chcemy inspirować do wdrażania nowatorskich podejść, które pomagają w angażowaniu pracowników, budowaniu kompetencji oraz rozwoju organizacji poprzez cyfrowe narzędzia szkoleniowe.

Konferencja stawia na praktyczne przykłady z różnych sektorów, ukazując, jak e-learning może wspierać rozwój sprzedaży, sportu, czy też wykorzystuje technologie immersyjne 
z algorytmami sztucznej inteligencji.

Spotkanie jest bezpłatne i odbywa się w wersji online.

Cel konferencji 
Czego dowiesz się ze spotkania?
Na tegorocznej konferencji skupimy 
się na kluczowych wyzwaniach 
i innowacyjnych rozwiązaniach w trzech obszarach:
Zaangażowanie pracowników 
w cyfryzację kompetencji sprzedażowych

Omówimy, jak globalne korporacje mogą skutecznie włączać pracowników w proces nabywania nowych umiejętności poprzez zaawansowane metody, w tym blended learning
Wykorzystanie e-learningu w sporcie
Technologie immersyjne 
w praktyce
Zastanowimy się nad wykorzystaniem e-learningu w sporcie, a dokładnie nad rolą platform
e-learningowych i szkoleń online w lekkiej atletyce
Przedstawimy najnowsze osiągnięcia w zakresie Virtual, Augmented, i Mixed Reality, szczególnie na etapie badania potrzeb oraz wdrożeń wspieranych przez sztuczną inteligencję
Wydarzenie jest skierowane do:
  • obecnych i przyszłych Klientów e-learning.pl,
  • działów szkoleń i HR w organizacjach różnych branż i specjalizacji,
  • firm zainteresowanych zwiększaniem kompetencji za pomocą nowoczesnych metod edutech,
  • pracowników administracji publicznej i NGO odpowiedzialnych za wdrożenia edukacyjne i wsparcie biznesu,
  • specjalistów z branży edu-tech i edukatorów,
  • trenerów wewnętrznych oraz biznesowych,
  • wszystkich osób zainteresowanych nowoczesnymi technologiami edukacyjnymi, 
    w tym immersją i zastosowaniem sztucznej inteligencji w edukacji
    .
Agenda:
14:00-14:05 
Start konferencji, przywitanie i wprowadzenie
Jak Phillip Morris przekształcił e-learning w kluczowe narzędzie rozwoju?
Goście: Michał Gębura i Weronika Matuszczak, Phillip Morris International
Prowadzenie: Iwona Wieczorek, Dyrektor Zarządzająca, e-learning.pl
W trakcie rozmowy omówimy wyjątkowy przypadek przekształcenia projektu pilotażowego 
w pełnowymiarowe narzędzie e-learningowe, które stało się kluczowym elementem rozwoju sił sprzedaży w Philip Morris Distribution. Dyskusja skupi się na wyzwaniach związanych
z angażowaniem pracowników w proces cyfryzacji szkoleń, integracji formatów blended learning 
z nauką online oraz budowaniu świadomości i akceptacji e-learningu w dużej, globalnej organizacji.

Szczególna uwaga zostanie poświęcona wyzwaniom związanym z motywowaniem pracowników 
do korzystania z nowych narzędzi w procesie rozwoju ich kompetencji sprzedażowych. Rozwiniemy także temat trudnej sztuki kreowania wizerunku zespołu e-learningu oraz samej metody w strukturach międzynarodowego koncernu, co często wymaga strategicznego podejścia do komunikacji i zaangażowania wszystkich interesariuszy w proces.

14:30 - 14:55 
Sport w erze cyfryzacji: wdrożenie e-learningu w lekkiej atletyce
Gość: Łukasz Majewski, Koordynator ds. Kształcenia, PZLA
Prowadzenie: Iwona Wieczorek, Dyrektor Zarządzająca, e-learning.pl
14:05 - 14:30 
W tym panelu porozmawiamy o innowacyjnym wdrożeniu platformy e-learningowej w Polskim Związku Lekkiej Atletyki, które znacząco wpłynęło na przebieg procesów szkoleniowych instruktorów i trenerów. Poznamy genezę tego projektu oraz wyzwania i korzyści płynące 
z cyfryzacji szkoleń w sporcie.

W trakcie dyskusji skupimy się na praktycznych aspektach e-learningu w kontekście sportowym, 
ze szczególnym uwzględnieniem lekkiej atletyki. Przeanalizujemy, w jaki sposób platforma 
e-learningowa wspiera rozwój kompetencji trenerskich i jak pomaga podnieść jakość oraz dostępność szkoleń na poziomie krajowym.

15:00 - 15:35 
Technologie immersyjne w praktyce: VR, AR, MR i Sztuczna Inteligencja
Goście: Dawid Jereczek, Mateusz Koman i Dawid Budnarowski - Założyciele Fundacji To Get There
Prowadzenie: Iwona Wieczorek, Dyrektor Zarządzająca, e-learning.pl
Podczas tego panelu przyjrzymy się bliżej szkoleniom immersyjnym, które wykorzystują nowoczesne technologie, takie jak Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR) i Mixed Reality (MR). Dyskusja skupi się na różnicach między tymi technologiami, ich praktycznym zastosowaniu w rozwijaniu umiejętności miękkich oraz na sposobach, w jakie sztuczna inteligencja wspiera rozwój immersyjnych rozwiązań edukacyjnych.

Szczególny nacisk położymy na etap badania potrzeb uczestników oraz praktyczne wdrożenia tych technologii w szkoleniach, mających na celu zwiększenie zaangażowania i efektywności nauki. Uczestnicy będą mieli okazję poznać, jak wygląda przyszłość szkoleń immersyjnych oraz jakie korzyści niesie połączenie VR, AR i MR z nowoczesną sztuczną inteligencją.

Weronika Matuszczak 
Phillip Morris International
Doświadczona specjalistka w dziedzinie e-learningu i rozwoju organizacyjnego, z bogatym doświadczeniem w tworzeniu i wdrażaniu programów szkoleniowych w środowisku korporacyjnym. Od prawie 10 lat związana z Philip Morris Distribution, gdzie obecnie pełni funkcję Manager Digital Learning. Jej główne obszary działalności obejmują planowanie, implementację oraz monitorowanie efektywności szkoleń online, a także współpracę z globalnymi zespołami i zewnętrznymi agencjami w celu zapewnienia najwyższej jakości edukacji cyfrowej. Zarządza wewnętrznymi szkoleniami online dla zespołów sprzedaży terenowej, co obejmuje nie tylko tworzenie treści szkoleniowych, ale również monitorowanie postępów i efektywności programów e-learningowych. Aktywnie angażuje się w rozwój platform e-learningowych, wprowadzając nowe technologie i metody nauczania, które wspierają pracowników w ich codziennej pracy oraz długoterminowym rozwoju zawodowym.
Prelegenci III edycji konferencji 
Michał Gębura
Phillip Morris International
Manager z 15-letnim doświadczeniem w amerykańskiej korporacji, specjalizujący się w obszarach B2B, B2C oraz Consumer Experience. Od kilku lat pełni funkcję Managera Commercial Organization Development w Philip Morris Polska Distribution, gdzie odpowiada za rozwój i wdrażanie strategii podnoszenia kompetencji zespołów sprzedażowych, wykorzystując nowoczesne technologie, w tym e-learning. Zarządza obszarem rozwoju organizacji, projektując i wdrażając programy rozwojowe dostosowane do różnych kanałów sprzedaży, takich jak B2B, B2C, retail czy hurt. Jego doświadczenie obejmuje także implementację globalnych rozwiązań oraz zarządzanie budżetami w ramach programów rozwojowych.
Łukasz Majewski
Polski Związek Lekkiej Atletyki
Koordynator ds. kształcenia w Polskim Związku Lekkiej Atletyki (PZLA). Specjalizuje się w rozwijaniu i wdrażaniu programów edukacyjnych dla trenerów i instruktorów sportowych, ze szczególnym uwzględnieniem e-learningu. Jego zadania obejmują koordynację platformy e-learningowej PZLA, której celem jest podniesienie kompetencji kadry trenerskiej w lekkiej atletyce. Łukasz Majewski jest zaangażowany w rozwój innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych, które mają na celu modernizację procesu szkoleniowego w sporcie, wspierając rozwój zawodowy trenerów na poziomie krajowym.
Dawid Jereczek
Fundacja To Get There
CTO i CEO, entuzjasta sztucznej inteligencji oraz pionier w dziedzinie technologii AR i VR. Jest współzałożycielem i prezesem zarządu Fundacji To Get There, która pełni rolę strategicznego partnera technologicznego e-learning.pl w obszarze produkcji i dostarczania rozwiązań VR. Dzięki tej współpracy wspiera organizacje w wykorzystywaniu nowoczesnych technologii do rozwoju kompetencji pracowników. Z bogatym doświadczeniem w branży technologicznej i edukacyjnej, Dawid specjalizuje się w rozwoju oprogramowania oraz nowych technologii. Jego pasje obejmują również działania na rzecz zdrowia psychicznego i poprawy kompetencji zawodowych. Jako badacz i wykładowca na Uniwersytecie Gdańskim, koncentruje się na praktycznym zastosowaniu nowych technologii obszarach społecznych, a także pełni rolę mentora i doradcy w dziedzinie AI oraz technologii immersyjnych, łącząc naukę z realnymi potrzebami społeczeństwa, wspierając rozwój innowacyjnych rozwiązań w tych dziedzinach. 

Mateusz Koman
Fundacja To Get There
Współzałożyciel Fundacji To Get There, pionier w dziedzinie technologii AR i VR oraz entuzjasta sztucznej inteligencji. Fundacja To Get There, której jest współtwórcą, pełni rolę strategicznego partnera technologicznego e-learning.pl w obszarze produkcji i dostarczania rozwiązań VR, wspierając organizacje w rozwijaniu kompetencji pracowników poprzez nowoczesne technologie. Mateusz, z bogatym doświadczeniem w branży technologicznej i edukacyjnej, skupia się na rozwoju innowacyjnych rozwiązań cyfrowych. Podobnie jak jego współpracownik Dawid Jereczek, jest zaangażowany w działania na rzecz poprawy kompetencji zawodowych oraz zdrowia psychicznego. Jako mentor i doradca, aktywnie wspiera rozwój technologii immersyjnych oraz ich zastosowanie w szkoleniach i edukacji.

Zostaw do siebie kontakt a otrzymasz dostęp do nagrania z konferencji
Otrzymaj dostęp
Szukasz rozwiązań?
Zapraszamy do kontaktu!
KONTAKT
ADRES
© e-learning.pl
SOCIAL MEDIA
KONSORCJUM DORADCZO - SZKOLENIOWE S.A.
ul. Równoległa 4a 
02-235 Warszawa
e-mail: office@e-learning.pl
tel: +48 22 37 63 011